4 טיפים לתכנון ברים ומסעדות

 

תחום המסעדות והברים פורץ גבולות קדימה כל יום ועדיין יש משקיעים למקומות חדשים.

בשורות אלה אני אשתדל לספר לכם איך אפשר להתקרב ליצירת בר או מסעדה ע"י 4 טיפים עיקריים.

 

1 הלקוח

מי הוא הלקוח שלנו. מה הוא מחפש, איזה אופציות אחרות יש לו בשוק, ומה הם הקריטריונים שלו בקניות והחלטות.

חייבים לדעת כמויות הלקוחות שאנחנו מסוגלים לקלוט כדי לקבוע את גודל השוק שאליו אנחנו פונים.

2 היצע

שלב שני הוא להבין מה הסיבה שהלקוח יבוא אלינו, מה ההיצע המושך והייחודי שתצליח למשוך את הלקוחות ולהפוך אותם לצרכנים שלנו. עלינו לקבוע מה רמת המוצרים והשירות שלנו, עלויות של שניהם והאם נהיה מסוגלים לקבןע מחירים שהלקוח מוכן לשלם ומאפשרים גם רווח לעסק.

הלקוח אינו מחפש רק מוצר. מחפש חוויה ייחודית ואישית. להגדיר את החוויה הזאת הינו תנאי בסיסי בעיצוב ברים ומסעדות.

3 מיתוג

עם ההיצע המושך שדיברנו קודם נוכל לייצר אסטרטגיה של מיתוג. שם, לוגו, צבעים קורפוראטיבים חייבים לבוא מהאסטרטגיה הזאת. יישום המיתוג חייב להיות מותאם במאה אחוז בין המותג והלקוח, גם בחלל הפיזי כמו בדיגיטל ובכל נקודות תקשורת עם הלקוחות.

4 עיצוב החלל

תפקידי כאדריכלית "לייצר מקום" שבו אוכל לשלב בין היצע טובה, חוויה מיוחדת, מוצר איכותי, רמת שרות מתואמת, וזהות ייחודית. זה המקום שאליו אנחנו רוצים למשוך את הלקוחות שלנו כדי ליצור אינטראקציות איתם. רוצים להקשיב להם כדי להכיר אותם היטב ולהתאים את ההיצע אל הצרכים שלהם. המקום הזה ילמד על מי אנחנו, מה אנחנו מבטיחים ואיך מציעים את המוצרים שלנו.

מדובר על חלל פונקציונאלי, מושך, ברור והגיוני עם המותג.